piątek, 20 kwietnia 2012

W końcu zdjęcia!

Ufff.. w końcu jakaś czytelniczka przesłała mi zdjęcia! ; )
Zdjęcia od czytelniczki Nicole
Zdjęcie bardzo mi się podoba ; )
 
Zdjęcie szczerze średnie. Pierwszy plan niewyraźny. A drugi niezbyt ciekawy. 
 
Fajne te kolce z tyłu. Aczkolwiek lepsze było by makro. 
  
Nie wiem czemu, ale bardzo mi sie podoba.
 
Takie zwykłe, ale ładne. ; )
 
Ogólnie fajne kolorki ma to zdjęcie ; )
Niby zwykłe ale b. fajnie. Ewentualnie można by zrobić to zdjęcie pod innym kontem. 
 
Podobne do poprzedniego. ; ) Mogłaś zrobić jakieś makro listków na tych terenach.
 
A to powyższe z telefonu jest na prawdę niezłe ; ) ` Fajne kolorki. 

Dziękuję za przesłanie zdjęć.

` Wysyłajcie zdjęcia! ♥

poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Przysyłajcie!

Cześć kochani na prawdę brakuje na tym blogu notek. Proszę was przesyłajcie jakieś wasze zdjęcia! ; )

Pozdrawiam Serdecznie! ^^

środa, 7 marca 2012

Zdjęcia od czytelniczki

Cześć. Co tam u was ciekawego? ; )  Wiosna przyszła? ; >

Zdjęcia od czytelniczki ErVies

Zdjęcie mi się podoba. Lecz jest trochę zbyt zamglone. 
Ujęcie jest dobre i fajnie Ci to wyszło. Kolory są trochę blade. 
To nie znaczy, że ta fotografia jest zła ; >

To zdjęcie mi się podoba. ; )
Pewnie używasz cyfrówki, da się odróżnić. 
Robisz ładne zdjęcia lecz sprzętu chyba nie masz najlepszego sprzętu.
- Z czasem twoje fotografie będą leprze, ponieważ 
z się bardziej wprawisz. ; >

Wysyłajcie prace ; ]


sobota, 3 marca 2012

Zdjęcia od czytelniczki

Cześć, nawet nie wiecie jak się cieszę, że jeszcze otrzymuję jakieś prace. Mimo tego iż nie wchodziłam na bloga i zwyczajnie ignorowałam was. - Przepraszam.

Zdjęcia od czytelniczki Jessiki
Myślę, że to bardzo dobra fotografia. Pierwszy plan jest widoczny natomiast reszta rozmazana. 
Wygląda to b. dobrze! 

Ta fotografia przyznam że mnie urzekła. Ma coś w sobie i możliwe, że jest to moja ulubiona fotografia
od czytelników do tej pory. Oczywiście nie faworyzuję nikogo ale zdjęcie jest 
mroczne ... i bardzo, bardzo ładne! ; ) - Podoba mi się atmosfera fotografii. 

 
Mmm.. świąteczne! Pierwsze wrażenie było dobre.
Trochę inaczej powinno to wyglądać. Łańcuch niepotrzebnie "wlazł" w pierwszy plan.
Widzę, że chciałaś skupić uwagę na misiu, lecz łańcuch przezwyciężył. Ale fotografia jest i tak ładna.

Kolejne świąteczne. Nie ukrywam, że podoba mi się! ; )
To odbicie w szybie i kropelki. Jednak, ze aparat wciął się do zdjęcia. 
Może mogłaś bardziej bokiem zrobić. Ale tak ogólnie to fotografia mnie urzekła ; )

Pozdrawiam Arielis ♥

Myślę, myślę ... - Przepraszam!

Cześć. Tak zastanawiam się, czy nie zamknąć działalności tego bloga. Chodzi mi o to, że na blogu nic się nie dzieje. To wszystko moja wina. To mój blog. Ja powinnam mieć oko na wszystko. - Czyżbym się poddawała? ` Czy jestem tchórzem? Moja odpowiedź jest bardzo, krótka "nie". Po prostu nie mam pomysłów na bloga, nie wiem ... co dodawać. Jednak postanowię, że dam sobie drugą szansę na prowadzenie bloga. Może mi wyjdzie. Jak nie to trudno i tak blog nie ma zbyt wielu czytelników i wam nie będzie szkoda tego bloga. Nadal postaram się pisać blog o fotografii, ponieważ tak jak wiecie - to moja pasja, bez której nie potrafię żyć.

Przesyłajcie prace! ; )

Biorę się za siebie i uzupełnię zaległości w ocenach zdjęć! ; )

http://2.bp.blogspot.com/-r4uFXLANKWo/Tj2FP1WDbFI/AAAAAAAAAJc/t_4uJu7NkoE/s1600/blog%255D.jpg

Wiosenne, ponieważ już wiosna przychodzi do nas ; ) 

Pozdrawiam, Arielis ♥

wtorek, 7 lutego 2012

Jak dobrze robić zdjęcia?

Witam ponownie ;)
Właśnie wróciłam od lekarza. Na dworze jest strasznie zimno! Nie radzę wychodzić z domu, jeśli nie macie zamiaru odmrażać sobie palców ;)
Przygotowałam dla was kilka rad, jak dobrze robić zdjęcia ;p

Fotografować można wszystko. Od krajobrazów po twarze naszych znajomych czy modeli. Nieważne co się fotografuje, należy ZAWSZE zwracać uwagę na światło. Najlepsze światło jest popołudniem. Oczywiście wszystko zależy jaki wybrało się motyw do zdjęć. Nie ma żadnych przeszkód, żeby robić je bardzo wcześnie rano (np. we mgle) lub późnym wieczorem.
Należy unikać dużych kontrastów. Dotyczy to zdjęć w pełnym słońcu, kiedy na postaci czy na rzeczy przez nas fotografowanej pojawiają się niepożądane cienie. W takiej sytuacji warto wykorzystać lampę błyskową. Rozjaśni owe cienie i udowodni nam, że nie służy do fotografowania tylko w nocy ;)
Programy tematyczne bardzo ułatwiają fotografowanie. Są tak zapisane, żeby dobrać parametry do panujących warunków. Przyznam się, że bardzo często korzystam z trybu automatycznego. Aczkolwiek nie zawsze zdjęcie wychodzi dokładnie takie jakie miało się zrobić. Wtedy od razu przełączam na tryb manualny i bawię się ustawieniami ;)
Nie wiem czy mam wspominać o statywie, który jest niezbędny przede wszystkim do robienia zdjęć w nocy,  aby zredukować przypadkowe ''poruszenie''  się aparatu. Jeśli nie mamy statywu to warto oprzeć aparat o coś stabilnego ( np. murek, płot lub cokolwiek ).

A pro po kadru, dodam swoje zdjęcie i w skrócie opiszę. ;)

Na zdjęciu jest mój pies. Kadr nie jest ''książkowy'' i o taki mi chodziło. Jest dość nietypowy, który nadaje zdjęciu 'inności'.
Tym zdjęciem, chcę was przekonać, żeby nie słuchać rad 'znawców', tylko po swojemu kombinować i uczyć się na błędach. Nie mówię, że osoby doświadczone, że 'uczą'. Ale jak wszyscy wiemy ''człowiek uczy się na błędach'' ;).

Jako taki dodatek dodam mój stary eksperyment. Zdjęcie zostało zrobione aparatem, nie w paincie ;D

Mam nadzieję, że nie zanudziłam i kiedyś komuś może się przyda to co napisałam ;)
+ fajna stronka o fotografii: KLIK

Pozdrawiam, Paula!

piątek, 3 lutego 2012

Zdjęcie od czytelniczki

Dziękuję za przesłanie pracy! ; )

Zdjęcie od czytelniczki SIMON
http://4.bp.blogspot.com/-ueUHn_KKoRU/TwtG7WrVJYI/AAAAAAAAAJc/BfH5Rwr-whQ/s1600/DSCN2085.JPG 
To zdjęcie takie sylwestrowe.
Czas petard, picia szampana! ; )
To zdjęcie jednak, przypomina mi konfetti. Wygląda to zdjęcie świetnie.
Na prawdę podoba mi się.

Dziękuję za przesłane zdjęcie.

Jeżeli chcecie to wysyłajcie prace

Pozdrawiam, Arielis ♥

wtorek, 31 stycznia 2012

Zdjęcia od czytelniczki

Cześć. Dziękuję wam za każdą wysłaną pracę. Dzięki wam ten blog mało wiele funkcjonuje! ; )
Zdjęcia od czytelniczki 
Weroniki
http://1.bp.blogspot.com/-yd0h3shqVKg/TyQ7MgxiFgI/AAAAAAAABGA/Suv2hO6II-Q/s1600/DSCF2232.JPG 
Bardzo mi się podoba to zdjęcie. 
Ten śnieżek bardzo ładnie "ubarwia" to zdjęcie. 
Widać wyraźnie co jest w pierwszym planie. 
Podoba mi się : )
http://2.bp.blogspot.com/-z9GlLZt0ydc/Tx2YIux1n8I/AAAAAAAABEw/yGtgpcovaTI/s1600/DSCF2100.JPG 
Krople deszczu spływające po szybie.
Wygląda to niesamowicie. Na dodatek te szczebelki za oknem zapewne od balkonu, 
dodają pewnego akcentu.
Zdjęcie jest niesamowite. Uwielbiam zdjęcia makro.
http://3.bp.blogspot.com/-GA3KrQkwFHM/Tx2XigPeAoI/AAAAAAAABEI/rpZDVZ6fZFM/s1600/DSCF2088.JPG 
Książka. Niby nie ma tu wiele elementów. 
Skupiamy się na sercu zrobionego z kartek książki.
Pełno widać literek... dobrze wszystko.
Zdjęcie książka jest jak najbardziej ok. 

Chcesz aby twoje zdjęcie pojawiło się w notce?
zgłoś pracę :

Pozdrawiam, Arielis ♥

niedziela, 29 stycznia 2012

Zdjęcia od czytelniczki

Bardzo mi miło, że otrzymałam kolejne zdjęcia! ; ) Pragnę wam je tu zaprezentować.
http://1.bp.blogspot.com/-_8HVsE7tX8Q/TxB5sDf9HfI/AAAAAAAABn0/iQG7gI5iIaU/s400/IMG_1017.JPG%5C 
Piesek jest bardzo fotogeniczny. Zdjęcie jest b. ładne. 
Jego oczy wyszły śmiesznie ; )
Jakość zdjęcia mogłaby być lepsza ale nie jest źle. 
Ogólnie zdjęcie bardzo ładne : )
http://4.bp.blogspot.com/-VqLtuWGXTH8/Tx748DMO6JI/AAAAAAAABsU/ji-3I30Q0jY/s400/IMG_0347.JPG 
To zdjęcie mi się też podoba.
Jakościowo jest podobne do poprzedniego.
Piesek wyszedł tu ładnie, choć nie jest zainteresowany obiektywem aparatu : )
Ładne ^^

Dziękuję za przesłanie.
Prace możecie wysyłać tutaj :


Cześć ; *

sobota, 21 stycznia 2012

Zdjęcie od czytelniczki

Cześć. Jakoś zaczęłam pisać bloga a tak na prawdę ... była tylko notka powitalna. - Może chcecie wiedzieć dlaczego nic nie pisałam? A to dlatego, że nic nie doszło do mnie. Żadna fotka na ocenę. A tak chciałam dobrze zacząć bloga. Dziękuję, jedynej czytelniczce która do zakładki dała mi linka pracy!
A więc przesłana mi praca.
Zdjęcie od czytelniczki Jessiki

Myślę, że znam się na fotografii, powiem to co uważam.
Zdjęcie jest bardzo ciekawe.
Idealnie zrobione.
Jakość jest b. dobra i ogólnie zdjęcie oceniam wysoko ; )
A co do myszki jest urocza! ; )

Dziękuję za przesłaną pracę i proszę o wysyłanie więcej prac! ; ]

Pozdrawiam Arielis ♥

sobota, 14 stycznia 2012

Powitanie!

Witajcie. Postanowiłam założyć bloga na temat fotografii. Będzie można wysyłać mi wasze zdjęcia!
Nazywam się ogólnie Aurelia. - Dziwnie wiem. Mówcie mi Ariels, ponieważ tak mówią na mnie przyjaciele ; )
Mam rocznikowo 16 lat. Urodziny obchodzę 16 lutego. To już niebawem! ; )

Wiele osób lubi pocykać fotki. Ja jestem jedną z tych osób. Będę może chciała znaleźć kogoś z kim pisałabym tego bloga. Będę starała się go rozkręcić. Nie martwcie się, że będzie on nudny. Postaram się zrobić wszystko co w mojej mocy! ; )

Pozdrawiam, Arielis ♥

http://data.whicdn.com/images/13496499/tumblr_lejqa1rTxI1qfovpfo1_500_large_large.jpg