sobota, 3 marca 2012

Myślę, myślę ... - Przepraszam!

Cześć. Tak zastanawiam się, czy nie zamknąć działalności tego bloga. Chodzi mi o to, że na blogu nic się nie dzieje. To wszystko moja wina. To mój blog. Ja powinnam mieć oko na wszystko. - Czyżbym się poddawała? ` Czy jestem tchórzem? Moja odpowiedź jest bardzo, krótka "nie". Po prostu nie mam pomysłów na bloga, nie wiem ... co dodawać. Jednak postanowię, że dam sobie drugą szansę na prowadzenie bloga. Może mi wyjdzie. Jak nie to trudno i tak blog nie ma zbyt wielu czytelników i wam nie będzie szkoda tego bloga. Nadal postaram się pisać blog o fotografii, ponieważ tak jak wiecie - to moja pasja, bez której nie potrafię żyć.

Przesyłajcie prace! ; )

Biorę się za siebie i uzupełnię zaległości w ocenach zdjęć! ; )

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjVag0GqLSbeWRcgJTWDIGPRl1H3ZzyGJmxwyrsNKKuXPHzGyNaaO-vonIBB-oAQZ0Qv6T82MN9qm2CYWZuNt6TPZcrCDsARBEysP-r26IXYuzjO7JN3id-8ItUCvv5HHu4BwI5NlTqnNY/s1600/blog%255D.jpg

Wiosenne, ponieważ już wiosna przychodzi do nas ; ) 

Pozdrawiam, Arielis ♥

1 komentarz: